Tartalom
VISELKEDÉSI ZAVAROK ÉS TANULÁSI NEHÉZSÉGEK MEGELŐZÉSE
ÉS RENDEZÉSE
A foglalkozás helyszínét, idejét, díját és az aktuális kedvezményeit a: www.kineziologia1.hu honlapon olvashatja
Tanfolyam tematikája: CÉL: Az hogy a tanfolyamon tanultak egyértelműen segítsék az örömteli tanítási és tanulási helyzet kialakítását, hogy a tanítás/tanulás ne csupán "kellekből", "muszályokból", "elvárásokból" álljon.
EREDMÉNY: A különböző tanulási nehézségekkel küszködők az intenzív gyakorlás eredményeképpen 1-2 egész osztályzatot javítottak a problémás tantárgyakból. A megtanult gyakorlatok folyamatos alkalmazásával olvasási készségük, megértésük 60%-kal növekedett, írásképük javult. Matematikából, nyelvtanból 40%-os javulást mutattak Aki manapság, információs korban, ügyetlenül olvas, nagyjából úgy érezheti magát, mint az éhes ember kit bezárnak egy konzervekkel teli élelmiszerraktárba - konzervnyitó nélkül.” Olvastam egy cikkben és ez teljesen igaz.
A tanulási nehézségek meglepően nagy része, valójában olvasási problémából, az olvasottak nem hatékony feldolgozásából ered. Ez lehet diszlexia miatt, de lehet a nem megfelelő olvasási módszerek használata miatt is.
ISKOLA ELŐKÉSZÍTÉSBEN SZERZETT TAPASZTALATOK. Az összeállított módszer tematikáját végző gyermekek teljesítménye és magatartása kiemelkedően jobb és stabilabb mint a kontroll csoporté. A tapasztalatok mutatják, hogy a kialakult pozitív légkör, a pozitív hozzáállás, a bizalom légköre, valamint a gyakorlatok rendszeres módszeres alkalmazása kiválóan alkalmas a beszédhibák, dyslexia, dysgráfia, dyscalkulia, hipermobilitás megelőzésére.
TANFOLYAM LEÍRÁSA: A tanfolyamon a résztvevők olyan hatékony eszköztárat (pl két agyféltekét összehangoló mozgássorokat, stresszoldó technikákat, könnyen alkalmazható kommunikációs sémát, problémás helyzetekben jól alkalmazható nevelési metodikákat stb.) kapnak kézhez, amellyel a különböző tananyagok gyors megértését és elsajátítását lehetővé tudják tenni. A gyakorlatok nagyon egyszerű mozgás-sorokból állnak, könnyen elsajátíthatók. A gyakorlatok segítenek teljes tanulásiképesség kifejlődésében azzal, hogy létrehozzák a szemek, a fülek, a test és agy-felek koordinációját. A létrejött koordináció következtében a gyakorlatokat végző személy elméje -tehát a gyermeké és a felnőtté egyaránt!- a különböző információkat 70%-kal könnyebben felfogja fel, és tárolja biztonságosan, amely az eredményes tanulás alapja. A gyakorlatok egyszerűségüknél és rövidségüknél fogva, és helyigényüket tekintve bárhol könnyen alkalmazhatóak. A hatásuk azonnal mérhető.
Az összeállított módszer használatával nagymértékben növekszik a tanulók és a velük foglalkozó szülők és pedagógusok teljesítménye. A közöttük lévő feszültségek oldódásával a légkör pozitívvá válik, kialakul az elégedettség légköre, amely igen pozitív hatással van a szülő-gyerek és gyerek-pedagógus viszonyra.
Tehát a 40órás VISELKEDÉSI ZAVAROK ÉS TANULÁSINEHÉZSÉGEK MEGELŐZÉSE ÉS RENDEZÉSE című tréning egységes egészként segíti az örömteli tanítás-tanuláshoz szükséges pozitív milliő kialakítását, mely az elért eredményekben mutatkozik meg.
Jelentkezni lehet 30/99-64-166
preven@enternet.hu vagy a reform.regio@freemail.hu
A foglalkozás helyszínét, idejét, díját és az aktuális kedvezményeit a: www.kineziologia1.hu honlapon olvashatja |